Andrei Ulian – Victorie la Festivalul International de Sah VALURILE DUNARII Cupa SOFT NET CONSULTING !

In weekendul  6-8 mai 2016 am participat la Drobeta Turnu-Severin la a V-a editie a FESTIVALULUI  INTERNATIONAL DE SAH VALURILE DUNARII 2016 care a cuprins un turneu de sah rapid dedicat adultilor si doua concursuri de sah clasic dedicate copiilor.

Eu am jucat, la indemnul antrenorului meu, Maestrul International Ion Glodeanu, in Cupa SOFT NET CONSULTING , sah clasic omologat FIDE, dedicat copiilor sub 14 ani cu ELO <1600.

Am reusit un concurs bun, am jucat 6 partide, am castigat 4, o infrangere si o remiza , am inregistrat un Performance Rating de 1582, castigand 47 puncte la ELO.

Am ocupat locul I la Under 10 ani, si locul III la general (Under 14). A fost un weekend perfect pentru mine iar performanta colegelor de la handbal, castigarea Ligii Campionilor la handbal m-a bucurat enorm !

Un concurs bun a reusit si colegul meu de echipa Daniel Dumitrescu care cu 2 victorii si 4 remize a ocupat locul II la Under 10 si IV la general.

La startul competitiei s-au prezentat 19 jucatori romani, 5 bulgari si o jucatoare din Suedia. Clasamentul final poate fi consultat aici http://www.chess-results.com/tnr205863.aspx?lan=1&art=1&rd=6&fed=ROU&wi=821

Sectiunea principala l-a avut drept castigator pe Szabo Gergely-Andras-Gyula de la clubul CSU Universitatea de Vest Timisoara. Concurenta a fost extrem de puternica, la start prezentandu-se 140 de jucatori din 7 tari.

Colega mea de club Andreea Schiopu a jucat in aceasta sectiune si dupa un concurs bun unde a inregistrat 4 puncte, a castigat 50 de puncte ELO la sah rapid.

Ii multumesc antrenorului meu pentru ca a avut ideea participarii la acest frumos turneu, pentru ca ne-a insotit, ne-a incurajat si ne-a dat incredere in noi.

Ii multumesc domnului Radoi pentru pozele frumoase pe care le face la concursurile la care participa si in care m-a regasesc.

 

 

 

2 gânduri despre &8222;Andrei Ulian – Victorie la Festivalul International de Sah VALURILE DUNARII Cupa SOFT NET CONSULTING !&8221;

  1. Pe cine credeți ca interesează asa ceva!!!!…. (Sunt ironic..) . Populația noastră este mai interesată de capatos si toate tabloidele de doi lei decât de astfel de știri. Felicitări celui mic!!! Felicitări ca a ales un sport de cap! Bravo ! Sper sa mai existe o șansa si pentru lumea asta din care facem parte sa prindă putina culoare , naturalețe… Momentan majoritatea , asculta guta si Vizionează capatos… Si la final Votează pe ulei si zahăr…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Andrei Ulian – Victorie la Festivalul International de Sah VALURILE DUNARII Cupa SOFT NET CONSULTING ! | bossnika

Lasă un răspuns

